lørdag 21. februar 2009

Tilbake fra varme Gran Canaria
















Vi tok turen ned til Gran Canaria for å besøke min mor og minste bror som for tiden bor i Arguineguin.










Det var en helt fantastisk tur! Herlig å slippe kle snuppa i flere lag med tunge klær,men heller la henne få kose seg 'nakenstump' , sprelle i bare bodyen og ikke minst, gi henne muligheten til å studere tærene sine dagen lang, noe som for tiden er yndlings aktiviteten henns. :)










Lange, late dager med bare strålende solskinn. Turer til strendene, sol og bading. Kan livet bli bedre? Så herlig å slippe å være styrt av klokken, glemme tiden og bare leve i nuet. Avslappende å ikke måtte rekke noe, bare la dagene seile sin egen sjø.










Lengter allerede tilbake til familien og varmen der nede, så blir nok ikke lenge til vi igjen setter nesene sørover og flykter fra snø og tunge klær her oppe i det kalde nord.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut