onsdag 29. april 2009

Tusen takk jenter!!!


Tusen takk for den flotte oppmerksomheten jeg fikk etter å ha organisert landstreffet!
Her er bilde av herligheten :) fikk også noen fantastiske, nydelige roser :) - ikke ofte jeg får blomster akkurat - Satt utrolig stor pris på denne gaven jenter!!! Midt i blinken!

*Champagne
* Velvære produkter
* Sjokolade
* Roser
* En nydelig kurv og et helt fantastisk nydelig kort scrappet av Cathrine.

Ble så utrolig rørt jenter!
Og gaven var virkelig innmari "MEG". Noen der ute kjenner virkelig stile min ;)

Tusen tusen takk :) Det var bare så utrolig hyggelig å få lov å stå i spissen for organisering av dette treffet. Har vært litt jobb, men da utrolig artig jobb.

Håper vi får til et nytt landstreff om ikke lenge, om det så blir i Bergen, Trondheim på Kiel fergen eller Råkvåg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut