torsdag 5. mars 2009

Atter en dag er omme..


Atter en dag omme.. Tiden virkelig bare flyr av sted!!!
Kost oss på kafe med Lena og Sander (i dag igjen..) ;-) - og var innom SATS en tur.
Nå blir det masse trening framover - herlig å endelig komme skikkelig i gang igjen. Ikke like motivert for å jogge så mye. Gjør det litt nå, men mangler litt motivasjonen, spesielt nå som været er så trist. (snø, sørpe og glatt!).. Nei da er det godt å skulle trene med en venninne - god støtte :-) Vil jo gjerne komme tilbake til den formen som jeg engang var i....
Elles har vi kost oss inne i ettermiddag. Martine er virkelig herlig for tiden. Kan ligge lenge alene og pludre for seg selv. Er kjempeopptatt av lekene sine, for ikke å glemme interessen hun har fått for tærne sine. Så utrolig herlig! :-) Hun er virkelig lille solstrålen i hverdagen :-) I morgen skal vi på 5 mnd kontroll på helsestasjonen. Blir sprøyter igjen da.. :-( mamman gruer seg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut