torsdag 26. mars 2009

Dagen i dag


Man skal nyte hver en dag som går!
Det er så fantastisk herlig å få lov til å tilbringe mye tid sammen med lille prinsessen min. Vi storkoser oss sammen hver eneste dag :)

Dagen i dag har gått med til trening på SATS. Går på SatsBaby time der snuppa er med inn i salen. Ligger og ser på mamma gjøre merkelige bevegelser - noe som ser ut til å være innmari fasinerende for lille vennen min. Etterpå sover hun som en sten i vogna, gjerne flere timer i strekk. Et tydelig bevis på at disse treningsøktene tar på for både stor og liten ;)
Herlig å ha faste treningsdager i uka. Begynner å merke at formen allerede er litt på vei oppover, noe som er skikkelig herlig!!!

Etter treningen i dag, gikk jeg en lang trilletur. Var innom Zara i Bogstadveien og kjøpte vårjakke til snuppa. Størrelse 6-9 mnd så den vil nok passe utover våren og sansynligvis også store deler av sommeren. Virket stor og god i størrelsen. En ypperlig vindjakke å ta på henne nå som vi snart skal bytte fra liggevogn til sportsdelen. Greit å putte en fleecegenser under de dagene det er litt kaldt også.. Perfekt for sitt bruk!

Gruer oss litt til å bytte til sportsdelen. Snuppa elsker jo å ligge i bagvogna. Ligge og se og kose seg trygt nedi voksiposen sin. Og så blir det plutselig ikke "lille babyen til mamman sin" lenger. Blir stor jente.. *sukk* .. Hva et skjørt mammahjerte må tåle......

I ettermiddag laget jeg gulrot og potetmos til snuppa. En middag hun virkelig elsket! Godt når sunn mat blir suksess :)

I morgen skal vi på 6mnd kontroll på helsestasjonen. Spennende å se hvor stor lillejenta har blitt nå. Alltid like spennende med de besøkene der nede.
Gleder meg til nok en spennende dag sammen med min herlige datter :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut