fredag 13. mars 2009

koser oss :)

Litt bilder fra hverdagen til lille snuppa og meg. Stortrives som hjemmeværende mamma. Kunne jeg bare vært det i lang tid framover, i allefall til snuppa ble 3 år... Men det var den økonomien da. Penger styrer jo så og si alt.
Bildene her ble tatt i går, torsdag 12.03. Skulle besøke oldemormor og puttet snuppa i bæreselen. Hun stortrives oppi der. Får bare sitte små perioder om gangen, men virkelig praktisk når vi skal slike småturer og det er MASSE snø ute. Ekstremt masse snø!!!! Mamma får virkelig trimmet seg godt i år når hun brøyter vei med barnevogna!

Og så noen bilder av matmomsen. Hun elsker middager nå! Får hjemmelaget brokkoli og potetmos eller risgrøt med grønnsaker (høres merkelig ut, jeg vet) på glass. Sluker det og sover søtt om natta. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut