onsdag 4. mars 2009

Blir det trening???


I dag meldte jeg meg inn i SATS igjen!!! :) med god drakraft fra ei super venninne, Lena.
Nå skal det trimmes her!!! Føler det trengs etter fødselen ... Men det var det å få organisert det.
Noe annet nå som små nurkene har kommet inn i livene våres - ting må planlegges på en helt ny måte!!!

Jadda, de har "SATS Kids", men hva når smånurkene er redde for fremmede (seperasjonsangst) og fedrene sjelden er hjemme og kan passe??? .. Blir spennende å se hvor dette ender!

Før trente jeg hver eneste dag, men da hadde jeg bare meg selv å passe på også da, litt enklere, men dette SKAL gå! Koster jo "flesk" også da.. godt over 600kr i mnd så her kan det virkelig ikke sluntres unna.
Tynn som ei fjøl nå, trenger litt fine muskler her synes jeg, så nå må det bli orden på sakene ;)
Slutt på fiskebollekropp med slappe muskler og gjøre seg klar for bikinisesongen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut