mandag 2. mars 2009

Skjønne, avslappende helgen




Det er alltid like herlig med helg!
Til tross for at jeg er ute i permisjon og derfor har "fri" hele uken, så er det en helt annen stemning over helgen. Merker stor forskjell på hverdag og helg og det er mye hyggeligere å fredes i byen i helgene. Mindre stress og mas og mer avslappende mennesker. God tid til å sitte og nyte en kaffe latte og "se på livet" på en av byens herlige kafeer.
Lille Martine må tidlig lære å nyte det gode kafelivet til mamman og pappan ;)
Denne helgen fikk jeg servert en fortreffelig lørdagsmiddag. Nydelig kyllingrett med champagne til. Snakk om luksus :) Det er dette som er "livet" dere! :)

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har laget! =) Koselig å følge deg og Martine... Så mange fine bilder da! =)

    SvarSlett

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut