fredag 13. mars 2009

Endelig helgen igjen!

Nå er det endelig helg igjen :) selv for en mamma i permisjon er det noe spesielt hellig over disse helgene :)
Vært på trening i dag igjen. Tredje gangen denne uka, ikke verst ;) Hadde snuppa i MiniSats - så mamman fikk trent en hel saltime uten å bli avbrutt. Herlig! Takket være at hun sov - det er nemlig ikke bare,bare med henne. Ja, hun er en skikkelig blid og herlig unge, men fryktelig mammadalt for tiden... Hadde nok blitt skrik og skrål og ødelagt treningstime for mamman om jeg ikke hadde passet på å tilpasse det slik at det var soveperiode akkurat da jeg skulle trene ;-)

Ingen store planer for helgen.
Kanskje bruke gavekortet jeg har fått på spa i morgen. Hadde vært herlig! Så kan pappan ta seg av lillesnuppa.
Og kanskje en vinkveld med venninne på kvelden.. Vi får se vi får se... :)

Hva skal dere i helgen da???

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut