lørdag 7. mars 2009

Ønsker meg...

Et litt grunt innlegg, men det er jo bare sunt innimellom det :-)
Dette er nemlig hva jeg for øyeblikket går og sikler etter...

Var innom DNA skobutikken på AkerBrygge forige uke. Fikk da øye på noen kjempefine sko fra Replay. Egentlig litt høy hel for min del, men var digge å ha på og så innmari bra ut! Har så lyst å kjøpe... Krysser fingrene for at jeg klarer å gå på de nå da ;-)

I.D sitt solpudder er bare helt fantastisk! Bruker Isadora nå, ikke så verst det heller, men ingen slår I.D. Ingen over, ingen vedside av.

Juicy Tuben min er tom! Så jeg trenger sårt en ny lipgloss.. Kjøper kanskje i dag..
Er så fornøyd med den jeg hadde (husker ikke nummeret, men finner garantert ut når jeg kommer til butikken). Den smaker så godt også ;-)

Og en ny flaske ShadowTans. Gir så god farge og det trenger fiskebollekroppen min nå ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut