tirsdag 3. mars 2009

Hemmeligvenn gave


Mottok hemmeligvenn ~gaven i dag :)

Mye inne på babyverden.no sitt forum og skravler med snupper som fikk baby i september 08. En HERLIG gjeng!!! Så koselig å ha noen i samme situasjon å snakke med og dele erfaringer med. Digger dere septemberjentene!!! :) Og nå har vi hatt en hemmeligvenn runde. Dvs. : alle får tildelt en venn fra forumet som de skal sende en forundringspakke til. Hver gang har vi et tema, denne gangen skulle det være velværepakke til mamman :) Perfekt tema!

Hentet pakken på posten i dag og oppi der var masse snop, sjokolade te og herlig kaffe. DIGG!!!

Hmmm.. men tar nok litt tid å finne ut hvem min hemmelige venn er, til tross for hint på kort hun hadde lagt ved. Men jommen skal jeg klare å finne ut av det til slutt!!! ;)
Lille voffsen snek seg også med på bilde. Må jo få vist fram lille rakkeren vår også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut