tirsdag 10. mars 2009

Ryddedag...


I dag er den store ryddedagen her i heimen...

Ikke akkurat min favorittaktivitet, men må man så må man! I morgen kommer de nemlig for å skifte ut vinduene her i leiligheten. Jommen på tide for de vinduene som er her nå er både pungterte og stygge! Må være far 50- 60 tallet tipper jeg. Blir godt å få nye vinduer og *hehe* bedre sikt ut ;-)

MEN de krever 1,5 meter fri plass foran hvert vindu. Ikke akkurat bare,bare når en bor på ca 40 kvm. Så dagen i dag går med til å flytte rundt på ting i leiligheten, sette ting i boden (som er overfylt fra før av) og kaste skrot som har samlet seg opp. Godt med slike dager innimellom i grunnen - selv om kjipt her og nå.

Skal jo selge og flytte om ikke lenge. Snuppa krever litt plass og jeg drømmer om veranda/platting, sandkasse til henne, tumleplass både for henne og voffsen, større bad, badekar, oppbevaringsplass , you name it! ... *sukk* det skal virkelig bli godt! Regner med å selge nå ganske snart!
Får fortsette med ryddingen. Lett å bli sittende med kaffekopp her foran pcen nå når snuppa sover, men langt fra ferdig her så får bare ta meg selv i nakkeskinnet og fortsette ryddingen ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut