onsdag 13. januar 2010

Dagdrømming om sommer og varme....


Sitter her med kaffekoppen mini sofakroken og dagdrømmer.
Og selv om jeg prøver å være positiv og si at jeg nyter vinteren så må jeg jo bare presisere:
JEG GLEDER MEG VIRKELIG TIL VARMERE TIDER!!!
Er utrolig lei av lag på lag med klær, men likevel fryse, glatte kjøreforhold, fryst vannrør og neglebit.. Koser meg inne med pledd, varm drikke og stearinlys men likevel.. Skal bli så utrolig godt å bare skrelle av seg klær og kjenne varmen mot kroppen. Og ikke minst lange lyse dager.
Sommeren er så mye enklere enn vinteren, spesielt med barn. Bare slippe de ut i hagen, la de leke fritt og kose seg ute uten alle disse lagene med klær som gjør det så og si umulig å bevege de små kroppene framover.
Ser på sydenferier på nettet og smugtitter på årets bikinimote. For denne sommeren skal ikke komme uventet på ;-)
Lurer på å få kjæresten med på å bestille to ferier i løpet av 2010... Hehe... En avslappende kjæresteweekend, DET FORTJENER VI, og en uke i varmere strøk med ett (mitt) barn eller eventuelt alle tre barna. :-)
Før den tid blir det vel bare mer dagdrømming, litt trening og innkjøp av nye bikinier og så videre - så kommer vel sommeren før vi vet ordet av det. For tiden går så utrolig fort. Ja igrunnen altfor fort... Så er ikke så innmari lenge til vi kan stå der i shortsen og virkelig nyte lange sene kvelder på terassen med vin og gresshoppelyd.. *sukk* :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut