mandag 4. januar 2010

Make my wish come true


Make my wish come true... ... ... ...


Ønsket om å lykkes, få det til, drømmer og forventinger, er vel typisk oss jenter dette....

Men så fikk jeg høre kjærestens nyttårsforsett, hans ønske om å leve mer i nuet, ikke bare tenke framtid eller for den sags skyld, fortid. Fantastisk nyttårsforsett! Tror forøvrig at jeg hadde noe i den duren skrevet på min dating profil på sukker.no en gang i tiden før det ble meg og han ;-) Men jeg har aldri vært flink til å faktisk leve i nuet.. Har klart det noen ganger.. Klarte det litt sommeren som var. Alene på terassen min på Frogner med et glass rødvin etter at mini hadde lagt seg. Kjente på friheten og at jeg faktisk klarte å "være meg", at livet mitt virkelig var verdt å leve.


Jeg har det helt fantastisk nå, men jeg er ikke flink til akkurat det der med å leve her og nå. Er en drømmende person og vil vel alltid være. Framtiden ligger jo der foran meg med håp og drømmer. Blir lykkelig av å tenke framover men kanskje all denne drømmingen om framtid bare gjør at en ender opp med skuffelse? For det er sjelden at ting står til de rosenrøde forventingene.


Hvorfor ikke legge beina høyt, strekke meg ut på sofaen. Drikke koppen min med te og glede meg over det jeg har her og nå. :-) Kan vel aldri klare å legge helt vekk mine framtidsdrømmer, jeg er jo typisk drømmende jente av natur - Får kombinere nåtiden med framtidsvisjoner. Drømme og leve samtidig. Make my wish come true! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut