torsdag 7. januar 2010

Vis meg din stil og jeg skal si deg hvem du er...




'Vis meg din stil og jeg skal si deg hvem du er...'

Det er jo noe i dette utsagnet, er det ikke? For klær skaper faktisk folk - i allefall et bilde på hvem og hvordan en er som person,hvordan vi velger å representere oss for omverden.

Har her satt sammen noen av mine yndlinger for øyeblikket. Elsker tights, fine topper/tunikakjoler og høye støvletter eller støvler. Myke stoffer, glatte stoffer.Helst duse farger. Jeg er kanskje litt enkel i fargevalg som foretrekker hvitt,svart og grått, men det er det som føles riktig for meg. Litt duse rosafarger innimellom går an.
Med dagens muligheter for shopping via nett er det ingen umulighet å handle utenlandske og mindre kjente merker. Du får en spennnde, mer unik stil på denne måten. Videre er det heller ikke så vanskelig å gjøre enkelte kupp med bruktmarkednettsider som finn.no. Jeg, som svært mange andre,liker å mikse og matche med litt merkeklær og endel enkle basis klær fra H&M, Cubus, GinaTricot og så videre. Synes utvalget i butikkene virkelig har kommet seg i det siste.. Jeg elsker basis klær fra kjedebutikkene. Singlettene de har på Cubus foreksempel. Herlig stoff, elastiske og ikke ille pris i det hele tatt! Tights kjøper jeg også gjere på Cubus eller eventuelt på GinaTricot. GinaTricot har også noen singletter,litt lange,som er helt herlige.Spesielt om man har på seg tights og som meg da gjerne vil ha en singlett som går pittelitt over rumpen ;-)
Videre kan man kombinere basisgarderoben med noen dyrere vaner, slik jeg gjør ;-)
Har fått 'dilla' på merket ChillNorway, herlige klær men desverre ikke en like herlig pris ;-)
Noe dyrt, men igjen, det er dette å kunne kombinere, ønske seg, spare til eller eventuelt kjøpe pent brukt via finn.no? Finnes også mye flott i OddMolly :-)
Har selv en kjole/tunika fra ChillNorway, som avbildet samt en kjole fra OddMolly i grått som jeg bare elsker! :-) Jeg forsvarer de dyre kjøpene mine med at disse gjerne er mer gjennomtenkt enn rimelige impulskjøp - så dette er klær jeg ganske sikkert kommer til å bruke mye. Ergo, alt ialt ikke like dyrt i lengden om man ser forbruk i forhold til prislapp ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut