onsdag 13. januar 2010

Leser og leser og leser og leser.............


Snart er jeg i mål!

Men akkurat nå er jeg nervøs og drittlei av eksamenslesing. Eksamen kommende tirsdag. Det skulle vise seg å ikke være bare,bare å kombinere mammarollen og hjemmedager med mini og lesing til eksamen. Har skummet gjennom boken en gang og er igang med en pugge gjennomgang. Sittet siden jeg la mini i kveld, hovedsakelig over bøkene, men føler at det ikke går så bra som jeg skulle ønske. Og timene flyyyyr avgårde!!! Forhåpentligvis ligger jeg bedre an enn jeg frykter, det er jo heldigvis gjerne engang sånn.


Må holde fokuset på hvor dette faktisk leder meg. Om halvannet år er jeg ferdigutdannet hud&spa terapeut, akkurat som jeg har drømt om lenge. Nå gjennomfører jeg faktisk ønskedrømmen min!!! :-) Det er bare litt tungt med anatomi og fysiologi spesielt når en har hatt en stopp i skolegang og ikke lenger er vandt til denne lesingen, samt skal kombinere det med å være mamma til en turboprinsesse. Heldigvis har jeg masse god hjelp og støtte fra kjæresten min da, all ros til han for det når han er hjemme - han stiller virkelig opp for meg!!! :-)
Nei folkens, jeg er faktisk snart i mål!
Neste uke, etter fult kjør med eksamen og skoleuke så skal jeg virkelig slappe av og kose meg sammen med mine nærmeste. Og med god samvittighet for å ha niiiilest nå denne perioden her. Sånn, dett var dett, tilbake til bøkene - nå fortsetter jeg med å lese om skjelett og knokler. Er nylig ferdig med niiipugg av hormoner, men blir vel å gå tilbake til det kapittelet for nok en gjennomgang etterhvert kjenner jeg meg selv rett. Klokken er halv tolv nå, men får gi meg selv ett par timer til med lesing nå før jeg gir meg for kvelden. Kaffekanna på bordet foran meg er fremdeles halvfull så får helle i meg litt vidunderdrikk og fyre løs med pugging.
Her føler forresten noen gode tips for oss som leser til eksamen, kan være verdt å lese :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut