lørdag 9. januar 2010


Og er sååå stolt av sin nye Odd Molly kjole ;-)

Ser den ikke helt klart på bildene men.. Virkelig herlig i ull. Perfekt varm nå i denne kulden :-)

Raggsokker, leggings og ulltøy er must for meg nå. Frysepinn!!! God dunjakke, ullvotter og ullsåler når ute. Har måttet bytte ut støvlettene mine mot Ilse Jackobsen støvlene nå som kulden er så bitende. Men de varmer faktisk virkelig!!!

I morgen er planen å spraye meg med TanCan før jeg legger meg. Selvbruningsspray. Må virke over natten. Mørkt sengetøy så går det bra ;-) Er virkelig min yndling når det kommer til selvbruning for den gir et naturlig og godt synlig resultat på meg. Bestiller sprayen på nettet og har den i posten få dager etter bestillingen er sendt. Se link under :-)

Viktige å passe på er å først å fremst ha litt god tid når en skal spraye seg.

Jeg har gjerne skrubbet huden samme dag og smører meg inn med en god fuktighetskrem. Spesiet viktig er det å passe på områder som gjerne blir fort tørre det være hovedsakelig albuer og knær. Videre er håndledd og føtter gjerne kroppsdeler som får et dårlig resultat etter selvbruningen. Dette har nok mange erfaringer med. Så vær nøye. La virke natten over og skyll av på morgenen. Alltid et vellykket og solbrunt resultat på meg i allefall. Hjelper litt på om en føler seg dvask og slapp slik en gjerne gjør på vinteren. Litt selvbruning og gode friske parfymer så er i allefall jeg i mye bedre stemning nå på vinterhalvåret og litt godstemning har jo vi alle godt av ;-)
Link til hvor jeg kjøper TanCan :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut