torsdag 28. januar 2010

Hva er det med jenter og telys......


Det er en typisk jentegreie, dette med telys og stearinlys, er det ikke?
Stemningsskapende ~skaper en avslappende atmosfære og gjør meg rett og slett glad. Store kubbelys, duftlys, og mange små telys. Jeg elsker det :)

Jeg tørr påstå at kjæresten min ikke bryr seg noe om det er tent telys eller ikke, vet ikke en gang om han legger merke til det. Kjenner forsåvidt ikke mange gutter som er noe særlig opptatt av å tenne lys rundt seg for å skape stemning... Om de har stearinlys så er det i tilfelle mer for å skape et designinntrykk eller for å imponere jentene ;-)

Har tent telys i stua i kveld som alltid.

Skal få kjøpt meg noen store kubbelys igjen snart ~ store, litt grove kubbelys å ha på fat i stuen.
Nyyydelig. Eller duftlys med mild vanilje... Herlig!
Og til slutt, kjære gutter som er innom. Skal du imponere en jente i senk. Ikke undervurder kraften i litt stearinlys. Fungerer alltid ;-)

1 kommentar:

  1. Det samme liker jeg å gjøre og (:
    Søt blogg du har, bare et lite tips. Ofte greit å linke til der man får bildene fra, jeg har ikke noe imot at du bruker bildet mitt, men hadde vært greit med litt credit ;)

    Ha en fin dag videre!

    Bildet: http://stineheggen.blogspot.com/2008/12/kos.html

    SvarSlett

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut