mandag 25. januar 2010

MyCinnamonGirl


My CinnomonGirl. Helt nydelige og nostalgiske klær, norsk design av Kari Thomassen. Har utrolig mye fint både for store og små synes jeg. Klær med håndsydde detaljer og virkelig legges merke til.
Anbefaler dere å gå innom nettisiden dere og se (link nederst i dette innlegget). De har blant annet en butikk med Cinnamon klær i Bogstadveien i Oslo. Jeg var innom der forige uke, på salg. Og kjøpte en herlig tunika/kjole til minien min, i fleece med stor og herlig hette og nydelig rosa hjerte. Gikk på Sandvika Storsenter og tittet i butikker etterpå og mini hadde da på seg denne. Fikk litt oppmerksomhet for kjolen ja - for den er så skjønn og litt annerledes enn alt annet :)
Så gå inn på nettsiden og se folkens. Virkelig nostagisk sjarm å bli betatt av :)
Nettsiden :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut