onsdag 6. januar 2010

Shopping for mamma og minien


Fikk oss en shoppingtur i dag. Blankpolert is enkelte steder... Æsj.. Bra med ABS-bremser men æsjogfy, jeg har bestemt meg for piggdekk fra og med neste år!!! I allefall om det blir som her - og ut med bilen må man jo så... Får se det positive i det, utfordringer på veien gjør meg dyktigere bak rattet ;-) Ikke krasjet ennå, bank i bordet!!!

Fikk shoppet litt til mini i dag. Hun vokser jo så fort og endel av str.80 begynner å bli i knappeste laget. Dagnes fangst ble en lille kjole med hette fra name it i kjempemykt og god stoff. Veldig lik min tunika/kjole fra Chill-Norway, så nå kan mor&datter gå ut og virkelig sprade rundt i like kjoler :-)

Ble også body, strømpebuks og ulltrøye fra name it samt en herlig lilla bukse i litt tykt stoff fra MeToo - virkelig skjønn! Så jeg er godt fornøyd med kjøpet på 30-og 40% salg :)


Og så fikk mammsen seg litt nytt undertøy også da, må jo til det også, ikke minst når det er på skikkelig salg og greier - alltid godt med en solid unnskyldning etter shoppingrunden sin ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut