tirsdag 5. januar 2010

Et brett baaaare til meg :)


Var innom Kremmerhuset i dag. Brukte et gavekort jeg fikk i koselig og overraskende adventsgave fra pappa og samboeren, Margrete. Utrolig hyggelig gjort av dem :) Har gledet meg lenge til å bruke dette kortet og tingen som skulle kjøpes skulle baaaare være til meg :)
Ble til at jeg kjøpte et brett. Synes det var så utrolig skjønt og har lenge ønsket meg et sånt til å ha ved siden av sofaen - har slike brede, fine armlen på den nye nydelige sofaen vår :) Passer perfekt å stå der med kaffekopp eller tekoppen og alt annet av surreting jeg måtte finne på å ville ha lett tilgjengelig når jeg sitter under pelspleddet i sofaen og kooooser meg :)
Var et dyrt brett, men kan jo unne meg for en gangs skyld når det tross alt var en gave som skulle gå til bare meg :)
Kremmer huset har fått utrolig mye fint nå. Anbefaler virkelig å gå innom. Ble helt bergtatt av alle de flotte rammene, skiltene og div. de nå har fått inn der. Krimskrams kanskje, men litt slikt er jo bare fint :)
Link til deres nettsiden deres :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut