søndag 17. januar 2010

snart eksamen.....


Eksamen kommende tirsdag...

Og en uke på skolen - første uken der jeg ikke skal være sammen med mini på dagtid i det hele tatt. Hun er i trygge hender hun, men likevel, jeg gruer meg. Vrir seg skikkelig i magen, gruer meg både til å være vekke fra henne og til eksamen i anatomi&fysiologi. Meeeen jeg har lest endel da, så dette burde vel gå unna på et vis ;-) Bare å finne roen nå, senke skuldrene og puste skikkelig med magen..


Får ikke blogget så mye kommende uke. Dårlig med nettforbindelse og i det hele tatt lite tid til overs, meeeen lover å komme sterkere tilbake straks denne uken er overstått, med mye mer spennende tema enn dette ;-)
Kommer med andre ord sterkere tilbake!!! Så for så lenge : Ha en toppers uke og nyt dagene :)
Og kryss fingrene for meg på tirsdagen da ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut