søndag 10. januar 2010

Nyttårsforsetter, har jeg egentlig det.....




Nyttårsforsetter...

Ja da, jeg er litt sen med å lage et skikkelig innlegg om dette, men det er tross alt bedre sent enn aldri, er det ikke vel? Jeg har ingen store fortsetter for dette året, 2010, men har tenkt å forbere noen ting,så sant dette lar seg gjøre. Jeg er vel av de som setter meg høye mål og aldri klarer å nå noen av de, men derfor ender opp skuffelse og depping, men ikke i år ;-)


Så la meg presentere årets små fortsetter :

Trening!!! -jadda, men dette skal jeg klare. Litt fastere her og der, mer overskudd for ikke å snakke om alenetid. Med alenetid etterfulgt av badstue og solarium. Kan vel ikke bli bedre hverken for formen eller sjelen eller?

Jeg skal skrive brev! Vanlige brev med frimerke og sende pr post til venner og familie. Det er jo så utrolig koselig å få et brev i posten, men desverre så altfor sjelden nå i disse internett dager.

Bli flinkere til å fullføre noe jeg har begynt på og være fornøyd med det jeg faktisk klarer å få unna. Dette være for eksempel å være fokusert på å rydde kjøkken når jeg rydder kjøkken og ikke samtidig være stresset og ha dårlig samvittighet over klesvasken - er bare så utrolig typisk meg å stresse meg selv opp sånn for så og si ingenting. Ta en ting om gangen og fokusere på det og klappe meg på skulderen for hver ting jeg får unna ;-)

Planlegge middager på forhånd og gjøre faste matinnkjøp. Samt vær flink og ta noen harryturer over grensen en gang i ny og ne. Det er virkelig mye å spare på kjøtt, ost, pålegg osv for oss som ikke bor så altfor langt unna grensen.Videre også planlegge ukene litt bedre så ting ikke kommer så innmari brått på - slik som nå. For makan, glemskhet lenge leve. Her glemmer jeg virkelig fort!

Prioritere tid og være opptatt av å i det hele tatt klare å rydde tid og mulighet for meg og verdens beste gutt til å finne på ting sammen bare vi. Vi har vel så og si ingenting tid til dette til vanlig med til sammen tre barn og andre aktiviteter hver dag, men med å fokusere på 'oss' og planlegge god tid i forveien kan vi vel få tid til å bare være oss også? <3>

Han er bare helt fantastisk, jeg er utrolig heldig som har han nå!!! :-)

Det var dagens lille!

Har dere noen nyttårsforsetter dette året? Kanskje noe som kan være til inspirasjon for oss andre her ute. Kom med det! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

min datter og meg

min datter og meg

Følgere

Om meg

Oslo, Norway
Hud&kroppsterapeut